Четвер, 21.09.2017, 12:18
Вітаю Вас, Гість
Головна » 2014 » Серпень » 6 » Скільки коштуватиме перейменувати вулицю міста?
14:57
Скільки коштуватиме перейменувати вулицю міста?
Питання перейменування вулиць нашого міста виник­ло відносно нещодавно, але вже сьогодні воно набуло широкого обговорення  як серед жителів міста, так серед представників влади. На сторінках нашої газети вже публікувалися варіанти нових назв головних вулиць Долинської. Але про сам процес перейменування і його наслідки ще не згадувалось. Тож як перейменувати вулицю міста і скільки це коштуватиме?
Для того, аби перейменувати вулицю, потрібно прий­няти відповідне рішення міської ради. Це питання виноситься на чергову сесію і відповідно приймається рішення. Людям на руки, за бажанням або при потребі, видається копія рішення прийнятого міськрадою про перейменування конкретної вулиці. За цим документом можуть бути внесені зміни до комунальних служб, паспортного столу, Державного реєстру тощо.
При перейменуванні вулиці її жителям не потрібно шикуватися в чергу до бюро технічної інвентаризації чи до паспортного столу, щоб виправити адресу в документах. Адже тривалість процедури перереєстрації не обмежена в часі. Перереєстрацію мешканець вулиці може проходити під час заміни паспорта, оновлення фотокарток, зміни прізвища тощо, тобто коли у людини виникає потреба звернутись до паспортиста. Ті мешканці, які захочуть одразу після прийняття міською радою відповідного рішення замінити назви вулиць у своїх документах, матимуть змогу провести всі дії самостійно, звернувшись до виконкому міськради, який зобов’язаний надати виписку до паспорта про перейменування вулиці. 
Зміна поштової адреси вашого будинку згідно чинного законодавства не є підставою для того, щоб переробляти свідоцтво на право власності. Усі документи, які знаходяться на руках у власників, є чинними і юридичної сили не втрачають. При будь-яких діях із нерухомістю (майно продається, дарується, передається у спадщину), коли людині за законом необхідно звертатися до БТІ, місцева рада безкоштовно видає мешканцям довідки про здійснене перейменування вулиці, які нотаріуси долучають до справи. В результаті, у витязі з реєстру прав власності вказується колишня адреса, а при оформленні нотаріальних договорів нотаріус, на основі рішення сесії міської ради, яке буде у кожного нотаріуса, вказуватиме нову. Так само при зміні назви вулиці не потребують термінового переоформлення документи, видані архітектурою та земельним відділом.
Що ж стосується підприємців, офіційна зміна назви вулиці – не є підставою для визнання будь-яких документів недійсними, тобто не буде становити ніяких проблем ні для ДПІ, ні для самих підприємців. Чинним законодавством не передбачено обов’язкового внесення змін до свідоцтва про державну реєстрацію суб’єкта підприємницької діяльності або ліцензію, яку має суб’єкт господарювання, на здійснення певного виду господарської діяльності у разі зміни назви вулиці, номерів будинку.
Для міста основною статтею витрат є таблички із назвами вулиць та номерами будинків. Причому, у приватному секторі кошти на них витрачають власники будинків, і їм можуть тільки рекомендувати виготовити ці таблички. Такого закону, щоб зобов’язував це робити, немає. 

За матеріалами газети "Долинські новини"
Категорія: Новини села | Переглядів: 323 | Додав: Admin | Теги: Долинська